Sony si patentovalo 3D skener, který přidává předměty ze skutečného světa do her a VR prostředí

Promo snímek Sony VR / Zdroj fotografie: Sony

Japonský technologický gigant Sony nedávno na veletrhu CES 2022 představil PlayStation VR2 a poskytl některé ze svých specifikací spolu s některými záběry ze hry, které předvádějí jeho funkce. Zároveň s tím se nyní objevil nový patent odhalující 3D skener, který by mohl hráčům umožnit vkládat předměty ze skutečného světa do videoher a VR prostorů.

Podle zprávy společnosti GameRant byl patent původně předložen patentovému úřadu již v červnu 2021, společnost Sony jej však musela znovu předložit s úpravami kvůli konfliktům s jinými patenty.

Na obrázku uvedeném v patentu můžeme pozorovat, že nadcházející technologie umožní uživatelům skenovat skutečné objekty, které pak lze vykreslit do virtuálního prostoru. Společnost Sony nezmínila žádné explicitní použití této technologie. Některé možné aplikace jej však mohou používat ve hrách VR k vykreslování předmětů ze skutečného života do hry, využití v neustále rostoucím metaverzu ke generování vašeho skutečného majetku do virtuálního prostoru, a dokonce i nástroj pro animátory a vývojáře her, kterým by mohl potenciálně hodně ulehčit práci.

Nákres patentu / Zdroj fotografie: Sony

Je důležité také zmínit, že patent dosud nebyl společnosti Sony schválen, takže si možná budeme muset chvíli ještě počkat, než bude tato technologie zpřístupněna. Stále probíhají určitá ověření ohledně této technologie, proto zatím není ani zřejmé, kdy bude tento patent přesně schválen.

Autor: Lukáš Drahozal

Zdroj: gamerant.com

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.