Patent společnosti Take-Two Interactive naznačuje, že Grand Theft Auto 6 ukáže nový rozměr v herních animacích
Nejnovější patent společnosti Take-Two Interactive odhaluje pokročilý systém ovládání animací a pohybu herních objektů. Nově se dočkáme mnohem lepšího přepracování postav a jejich pohybů. Grand Theft Auto 6 má být v tomto směru revoluční.
- Společnost Take-Two Interactive podala patent na nové herní animace a mechanismy pohybu pro hru Grand Theft Auto 6, které naznačují pokrok v lokomoci a realismu postav.
- Úniky a spekulace kolem vývoje Grand Theft Auto 6 zahrnují podrobnosti o protagonistech a povětrnostních podmínkách, což mezi fanoušky vyvolává značné vzrušení.
- Nový patent představuje stavební bloky, které definují pohyby a animace postav na základě změn dat, což umožňuje rozmanitější a přirozenější reakce na boj, počasí a interakce s NPC. To by mohlo vytvořit dynamičtější herní zážitek.
Nový patent společnosti Take-Two Interactive odhaluje nový přístup k herním animacím a pohybům ve hře Grand Theft Auto 6, které se liší od předchozích titulů pod hlavičkou společnosti. Fanoušci, kteří očekávají nové změny v sérii Grand Theft Auto, si mohou přečíst o novém patentu, který představuje některé pokročilé mechanismy, jež vylepšují pohyby a animace postav.
O tom, kde se Grand Theft Auto 6 v oblasti vývoje nachází, se stále pochybuje, a tak jsou fanoušci herní série od Rockstar Games odkázáni pouze na spekulace a úniky informací. Od nedávna úniky týkající se vývoje Grand Theft Auto 6 zahrnují podrobnosti o protagonistech, chybových PC verzích, realistických povětrnostních podmínkách a další. Ačkoli se jedná pouze o nahlášené úniky, ostražití hráči se mohou podívat na oficiální dokumenty a začít uvažovat o tom, co společnosti Rockstar Games a Take-Two Interactive v novém díle GTA nabídnou.
Patent číslo US 11,620,781 BI byl přihlášen společností Take-Two Interactive a popisuje nový systém a metodu pro lokomoci virtuálních postav. Patent ve zkratce představuje imperativní stavební bloky, které se používají k definování pohybů a animací postav na základě změn dat v herním enginu. To umožňuje rozmanitější a realističtější lokomoce postav, které nabízejí širokou škálu animací pro zobrazení na obrazovce. Díky tomu mohou herní postavy přirozeněji reagovat na boj, počasí a interakce s jinými NPC. Tyto stavební kameny lze v ideálním případě vrstvit „a vytvořit tak datově řízený animační systém“, který hráčům poskytne dynamičtější zážitek.
Patent obsahuje několik ilustrací, které zobrazují zamýšlenou konstrukci mechaniky pohybu. Jeden z obrázků uvedených v patentu ukazuje příklad jedné animace využívající stavební bloky v rámci jednoho procesu. Na dalším obrázku je uveden příklad editoru metadat Loco, který zobrazuje uspořádání animací pro postavu Veroniky. Data začínají Typy pohybů, následují Podmínky a pak další pohyby, které zahrnují různé reakce, jako například „CowerKnownToldle“ a „InitimatedFeetToughGuyIdleToldle“. Toto je jen jeden z příkladů stavebních kamenů, které společnost Take-Two Interactive licencuje pro implementaci lepší fyziky do hry GTA 6.
Uživatel Redditu Tobbelobben30 se podělil o svou analýzu na subredditu GamingLeaksAndRumours, kde uvedl, že „RDR2 možná používal podobný systém“ – systém, ve kterém svět Red Dead Redemption 2 působil „reálněji a napínavěji“. Je možné, že Take-Two Interactive se snaží o stejný efekt, pokud jde o provedení realistických animací pro GTA 6.
Na vývoji GTA 6 se stále pracuje a nejsou známy žádné podrobnosti o tom, jak společnost Rockstar Games k novému dílu série přistupuje. Grand Theft Auto Online je sice stále oblíbeným online multiplayerem. Na Twitchi se neustále objevuje v nejsledovanějších kategoriích, které zahrnují hráče zapojující se do GTA role-playing serverů, ale fanoušci mohou pouze předvídat, co nová hra GTA nabídne. Patent na stavební kámen však poskytuje představu o tom, na čem by společnost Rockstar Games mohla pro svůj další titul pracovat.
Autor: Lukáš Drahozal
Zdroj: finance.yahoo.com, hothardware.com