Jedna z nejpodivnějších map ve hře Call of Duty se vrátí do Modern Warfare 3

Modern Warfare 3
Zdroj: Infinity Ward

Call of Duty: Modern Warfare 3 přináší všechny mapy z roku 2009, které byly uvedeny na trh v MW2, a to včetně jedné z nejpodivnějších existujících map Call of Duty. Call of Duty: Modern Warfare 3, jehož vydání je naplánováno na 10. listopadu, je letošním přírůstkem do dlouholeté série FPS a má porušit několik tradic celé série.

Vedle otevřenější kampaně pro jednoho hráče a možnosti přenést si všechny zbraně a příslušenství z předchozího dílu se Call of Duty: Modern Warfare 3 otřese tím, že při uvedení na trh nebude mít žádné vlastní originální mapy 6v6. Namísto toho se rozhodl přenést všech 16 map Modern Warfare 2 z roku 2009, které byly od základu předělány.

  • Hra Call of Duty: Modern Warfare 3 vyjde 10. listopadu a bude obsahovat předělané mapy z předchozího dílu Modern Warfare 2.
  • Mapa Wasteland z Modern Warfare 2, ačkoli je často přehlížena, má jedinečný design, který vybízí k intenzivním odstřelovačským soubojům.
  • Zatímco moderní hry Call of Duty se od odstřelování odklonily, zařazení mapy Wasteland do Modern Warfare 3 tento klasický herní styl vrátí.

To znamená, že Call of Duty: Modern Warfare 3 bude hned od začátku obsahovat některé z nejlepších map v historii série, včetně ikonických a oblíbených arén jako Rust, Terminal, Highrise, Estate a Afghan. To ale také znamená, že do hry zamíří i několik méně známých map z Modern Warfare 2 a také ty, které zůstaly nezapomenutelné, ale ze špatných důvodů. Mapa Wasteland z Call of Duty však patří do kategorie sama pro sebe, protože je jednou z nejpodivnějších map, které kdy byly do hry Call of Duty vloženy.



Call of Duty: Modern Warfare 3 chystá návrat podivné mapy Wasteland

Mapa Wasteland z Modern Warfare 2, která je technicky vzato předělávkou mapy Brecourt z her Call of Duty 1 a 2, se obvykle nevytahuje, když hráči diskutují o nejlepších klasických mapách CoD, ale i po tolika letech zůstává nezapomenutelná, a to díky jedinečnému designu, který vede k určitému typu hratelnosti, který se v multiplayeru Call of Duty už často nevidí.

Z čistě vizuálního hlediska je mapa Wasteland ve hře Call of Duty: Modern Warfare 2 prakticky dokonalá. Mapa Wasteland se odehrává na radioaktivních polích v Černobylu a vzdává hold misi „All Ghillied Up“ z Call of Duty 4, která je všeobecně považována za nejlepší misi v historii kampaní Call of Duty. Ačkoli její barvy dnes vypadají trochu vybledle, hnědá a šedá barevná paleta mise Wasteland, smíchaná se žlutým skyboxem, se k výtvarnému stylu Modern Warfare 2 dokonale hodila. S trochou úprav by měla velmi dobře zapadnout i do estetiky restartu série Modern Warfare.

Modern Warfare 3
Zdroj: Infinity Ward

Mnoho fanoušků si však mapu Wasteland z Modern Warfare 2 nepamatuje kvůli jejímu vizuálnímu zpracování, ale kvůli jejímu zajímavému rozvržení, které specificky vybízí ke specifickému typu hraní. Wasteland je poměrně symetrická mapa, která obsahuje na každé straně sadu zákopů, oddělených třípruhovým bunkrem uprostřed mapy.

Tyto zákopy a vzdálenost mezi nimi přirozeně podporují odstřelování a temné prostředí velmi dobře zahrnuje herní mechaniku ghillie obleku. To vedlo k neuvěřitelně intenzivním odstřelovačským bitvám, jaké od té doby v žádném díle Call of Duty nebyly k vidění. A přestože je ve Wastelandu uprostřed mapy bunkr, hráči se v něm nebudou moci schovávat věčně, protože se rychle stane územím nikoho pro obě strany.

V posledních zhruba deseti letech se většina map hry Call of Duty pro více hráčů odklonila od odstřelování. Ačkoli každý díl stále obsahuje hromadu odstřelovacích pušek a většina map má alespoň jedno místo pro odstřelování, toto místo může být obvykle různými způsoby přepadeno, což téměř znemožňuje rozbít tábor a poskytnout podporu na dálku.

Když se na ni nyní podíváme zpětně, zdá se mapa Wasteland ve hře Modern Warfare 2 jako anomálie, která se téměř výhradně soustředí na typ hratelnosti, který se v dnešní době jen tak nevidí. Bude docela divoké vidět Wasteland v moderní hře Call of Duty, a i když by Sledgehammer mohl změnit její rozložení, aby podpořil širší škálu herních stylů, neměl by to dělat. Wasteland by měl zůstat svým zvláštním, nostalgickým já.

Autor: Lukáš Drahozal

Zdroj: callofdutymaps.com, pcgamesn.com

Průměrné hodnocení 4.5 / 5. Počet hodnocení: 2

Zatím nehodnoceno.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *